IRONMAN Barcelona 2017

Ironman nedir ?

3,8 Km Yüzme – 180 Km Bisiklet – 42,21 Km Koşu etaplarından oluşan ve bu 3 branşın arka arkaya, aynı sıralamada yapıldığı bir spor müsabakasıdır.

Daha fazla detaya, aşağidaki linkten ulaşabilirsiniz.

Triatlon ya da ironman nedir?

barcelona

Geçen yıl Antalya/Belek te yapılan Ironman 70.3 Gloria yarışmasındaki performansımı merak ediyordum, bir kaç kez daha 70.3 yarışı yaparak sonrasında tabii ki ben de Full Ironman hedefliyordum.Ironman Barcelona kayıtları Ekim in ilk haftası açılınca takım arkadaşlarımın gazına gelerek hemen kayıt oluverdim.

Kayıt işlemleri

Kayıt ücreti olarak 599,40 EUR karşılığı olarak 2.114,61 TL ödedim

Kayıt sonrası ulaşım için uçak rezervasyonu

En uygun olan Pegasus ile yapmaya karar verdik

Bana düşen tutar ulaşım tutarı 485 TL

Kayıt sonrası ulaşım için konaklama rezervasyonu

Hotel Haromar Yarım Pansiyon 6 Gece, 1 Oda € 333,03 

Bana düşen tutar konaklama tutarı 610 TL

27 Eylül 2017, Çarşamba (14:00 – 22:00)

3 Ekim 2017, Salı (07:00 – 10:00)

Ironman için Antrenman Plan ve Programları

Öncelikle uygun program bulmam gerekiyordu, bir kaç örnek program buldum

Super Simple Ironman Training Plan

32 Week Advanced Intermediate

First Ironman Tri 38

antrenman saatleri maalesef 4 saat üzerine çıkmıyor.Halbuki 10-15 saat arası antrenman yapmalıydım.

Diğer taraftan, triatlon grubumuzu resmi hale getirmek için dernek olabilir miyiz düşüncesini bu arada hayata geçirmeye karar verdik.Resmi işlemler sonucunda lisans çıkaramayacağımızı anlayınca dernek yerine kulüp olmaya karar verdik.Ocak 2017 içerisinde kulübümü faaliyet geçirdik

bursatriatlon.com

Bu arada Ironman tarafından tarafıma 24 haftalık program gönderildi

IRONMAN 24-WEEK TRAINING PROGRAM

Ama 24 hafta kala yine de antrenman düzenimi bir türlü oluşturamadım.Bu yüzden zaman azaldığı için 20 hafta kala, aşağıdaki programı uygulamaya karar verdim

Super Simple Ironman Training Plan

Bu arada antrenmanlarımı Strava üzerinde kayıt altında tutuyorum

https://www.strava.com/athletes/cakman

 

 

 

Bir Cevap Yazın

